Wszelki towar elektroniczny, wykorzystywany w gospodarstwie domowym sprzedawany u nas konsumentowi posiada zgodnie z prawem UE minimum 2 letni okres ochronny, rok gwarancji i rok rÄkojmi - potocznie moĹźemy powiedzieÄ iĹź jest to 2 letni okres gwarancyjny liczony od daty zakupu towaru.
Uwaga wyjÄ tkiem sÄ tutaj urzÄ dzenia tzw. "refubrished", skĹadowe innych, urzÄ dzenia wykorzystywane do pracy np. moduĹy cam, mierniki, wskaĹşniki, na te produkty oficjalnie jest roczna gwarancja ale w praktyce nasi dostawcy serwisujÄ to bezproblemowo przez okres 2 lat wymagamy to od nich jak i serwisowanie sprzÄtu po okresie gwarancyjnym. Produkty te majÄ wtedy w opisie wyraĹşnie to zaznaczone.
1)Â Towar posiadajÄ
cy kartÄ gwarancyjnÄ
producenta lub importera lub sprzedawcy. NaleĹźy odesĹaÄ go do serwisu, ktĂłrego adres umieszczony jest na karcie gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu lub jego kopia i opisem usterki;
2)Â Towar nie posiadajÄ
cy karty gwarancyjnej naleĹźy przesĹaÄ we wĹasnym zakresie wraz z dowodem zakupu lub jego kopia (np. paragon/faktura) oraz wypeĹnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym umieszczonym na naszej stronie. Reklamowany towar naleĹźy wysĹaÄ na adres sklepu:  DMTrade MikoĹaj Tomaszewski, WiĹniowa 36 , 64-000 KoĹcian W przypadku gdy reklamacje okaĹźÄ
siÄ nieuzasadnione lub termin gwarancji juĹź minÄ
ĹÂ do kosztĂłw naprawy doliczony zostanie koszt przesyĹki!!!
3)Â Reklamacja uszkodzonej przesyĹki
Przy odbiorze przesyĹki, proszÄ sprawdziÄ jej zawartoĹÄ, w przypadku uszkodzenia, przesyĹki proszÄ natychmiast spisaÄ protokóŠszkody w obecnoĹci kuriera.
UWAGA! SpisujÄ c go proszÄ zwrĂłciÄ uwagÄ czy kurier rzetelnie go spisuje jak paczka ma naruszenie naszej firmowej taĹmy albo karton zewnÄtrzny ma chociaĹź minimalne uszkodzenia proszÄ to zaznaczyÄ, anteny zabezpieczamy wszystkie ranty dodatkowymi kartonami, dlatego teĹź proszÄ w miarÄ moĹźliwoĹci sprawdzaÄ czy ewentualnie nie wpisujÄ , Ĺźe paczka byĹa Ĺşle zapakowana lub nie miaĹa Ĺźadnego zabezpieczenia. Skan takiego protokoĹu proszÄ przysĹaÄ mailem spacetronik@spacetronik.pl
Pobierz formularz reklamacji towaru
SzczegĂłĹowy regulamin dotyczÄ cy procesu reklamacyjnego:
A. KaĹźdemu Klientowi, ktĂłry zawarĹ umowÄ sprzedaĹźy przysĹugujÄ prawo do reklamacji.Â
B. W przypadku wystÄ pienia usterki technicznej naleĹźy skontaktowaÄ siÄ ze SprzedawcÄ telefonicznie lub drogÄ elektronicznÄ .Â
C. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, ktĂłry dokonuje reklamacji produktu zakupionego i dorÄczonego za poĹrednictwem Internetu zaleca siÄ, by w ramach takiej reklamacji wypeĹniĹ i podpisaĹ formularz znajdujÄ cy siÄ powyĹźej i przesĹaĹ go na adres sklepu najlepiej razem z produktem oraz jeĹźeli to moĹźliwe mailowo spacetronik@spacetronik.pl co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgĹoszenia.Â
D. Po rozpatrzeniu zgĹoszenia reklamacyjnego mailowo przez SprzedawcÄ Klient otrzymuje wiadomoĹÄ e-mail zawierajÄ cÄ dalszÄ instrukcjÄ postÄpowania reklamacyjnego.
E. Reklamowany towar naleĹźy dostarczyÄ do siedziby SprzedajÄ cego bÄdÄ cej miejscem zakupu towaru.
F. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, ktĂłry dokonuje reklamacji produktu zakupionego i dorÄczonego za poĹrednictwem Internetu zaleca siÄ, by w ramach takiej reklamacji wysyĹaĹ produkt bezpoĹrednio na adres sklepu. Najlepiej z ww.formularzem.
G. Zaleca siÄ, aby kaĹźdy Klient czytelnie oznaczyĹ przesyĹkÄ reklamacyjnÄ Â doĹÄ czajÄ c do niej ww. podpisany formularz lub opisaĹ co reklamuje i pozostawiĹ swoje dane kontaktowe i adres. Wszystko w celu umoĹźliwienia zrealizowania procedury reklamacyjnej.
H. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentacjÄ serwisowÄ opisujÄ cÄ wynik ekspertyzy serwisowej.
I. OdbiĂłr reklamowanego sprzÄtu nastÄpuje wyĹÄ cznie w miejscu i formie w jakiej towar ten zostaĹ dostarczony do SprzedajÄ cego.Â
( w praktyce Klient wysyĹa towar do sklepu wĹasnym transportem, sklep odsyĹa produkt spedycjÄ aktualnie obsĹugiwanÄ przez sklep)
J. Reklamowany sprzÄt w przypadku pozostawienia w siedzibie sprzedawcy naleĹźy odebraÄ w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakoĹczeniu procedur serwisowych. JeĹźeli sprzÄt nie zostanie odebrany w ww. terminie SprzedajÄ cy wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzÄtu w terminie 15 dni od daty dorÄczenia wezwania. Po bezskutecznym upĹywie dodatkowego terminu SprzedajÄ cy jest uprawniony do naliczania opĹat z tytuĹu bezumownego przechowywania sprzÄtu. OpĹata ta wynosi 5% aktualnie obowiÄ zujÄ cej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieĹcie siedziby sprzedajÄ cego naliczanej za kaĹźdy miesiÄ c przechowywania.Â
K. WiÄkszoĹÄ produktĂłw oferowanych przez SprzedawcÄ posiada gwarancjÄ producenta, importera lub sprzedawcy. Warunki realizacji gwarancji sÄ okreĹlone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W przypadku braku kart obowiÄ zuje gwarancja sprzedawcy. PowyĹźsze postanowienie nie wyĹÄ cza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnieĹ Konsumenta wynikajÄ cych z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).Â
L. W przypadku sprzedaĹźy towaru w obrocie miÄdzy przedsiÄbiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyĹÄ czajÄ odpowiedzialnoĹÄ sprzedajÄ cego z tytuĹu rÄkojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczegĂłlnoĹci ustalajÄ , iĹź nie ponosi on Ĺźadnej odpowiedzialnoĹci takĹźe za wady ukryte przedmiotu sprzedaĹźy.Â
M. Klient ma moĹźliwoĹÄ skorzystania z pozasÄ dowych sposobĂłw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeĹ, w myĹl ustawy z dnia 23 wrzeĹnia 2016 roku o pozasÄ dowym rozwiÄ zywaniu sporĂłw konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Klient bÄdÄ cy konsumentem uprawniony jest do zĹoĹźenia swojej skargi m.in. za poĹrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostÄpnej pod adresem: webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient bÄdÄ cy konsumentem jest uprawniony do zĹoĹźenia swojego wniosku w sprawie pozasÄ dowego rozwiÄ zywania sporĂłw konsumenckich rĂłwnieĹź za poĹrednictwem uprawnionego podmiotu, ktĂłrym w przypadku sklepu jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).